Support

Använd sökfunktionen till höger för att snabbt hitta svar bland våra hjälpartiklar eller skicka din fråga till oss.

 

På vår Supportsida finns artiklar för att hjälpa dig som användare i Plustoo och Todaytoo.

 

Upplever du att Plustoo eller Todaytoo har driftstörningar? Kontrollera driftstatus på vår statussida » http://www.hpistatus.se/
Statussidan visar planerade systemunderhåll och eventuella driftstörningar.

 

 

Att tänka på

För att hjälpa dig på bästa sätt behöver vi nödvändig information för ärendet. Läs följande tips.

 

  • Ange Hur, Var och När som du upplever problem.  T.ex. “Jag får felmeddelandet “Okänt fel” när jag klickar på Ny deltagare i Plustoo.” 
  • Bifoga gärna skärmklipp av eventuella felmeddelanden eller felaktigheter från din skärm.
  • Eventuellt behöver vi en loggfil från Plustoo för att hjälpa dig bättre. Om vi ber dig återkomma med logg-filen, läs hur du hittar loggfilen

 

Leta först bland artiklarna om du hittar svar. Hittar du inte inte svar på din fråga bland hjälpartiklarna så kontaktar du oss via formuläret.

 

Besök supportsidan direkt via länken nedan:
» http://support.hpinordic.se