Support

Använd sökfunktionen till höger för att snabbt hitta svar bland våra hjälpartiklar eller skicka din fråga till oss.

 

På vår Supportsida finns hjälpartiklar (även kallade instruktionsguider och lösningar) för att hjälpa dig som användare i Plustoo och Todaytoo.

 

Upplever du att Plustoo eller Todaytoo har driftstörningar? Kontrollera driftstatus på vår statussida » http://www.hpistatus.se/
Statussidan visar planerade systemunderhåll och eventuella driftstörningar.

 

 

Att tänka på

För att hjälpa dig på bästa sätt behöver vi nödvändig information för ärendet. Läs följande tips.

 

  • Ange VadVar och När problemet uppkommer. T.ex. ”Jag får felmeddelandet (Okänt fel) när jag skapar ny deltagare i Plustoo från menyn Ny deltagare.” Beskriv med egna ord i steg som orsakade problemet och vad ditt syfte var.
  • Stärk supportärendet med skärmklipp av ev. felmeddelande eller felaktigheter från din skärm.
  • Om möjligt kan vi behöva loggfilen från Plustoo klienten som ligger i den lokala TEMP mappen i din dator. Läs här hur du hittar loggfilen.

 

Leta först bland artiklarna om du hittar svar. Hittar du inte inte svar på din fråga bland hjälpartiklarna så kontaktar du oss via formuläret.

 

Besök supportsidan direkt via länken nedan:
» http://support.hpinordic.se